Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010

Για το καλό μου..

δεν μπορεί, κάτι αδυνατώ να καταλάβω! Η κοινωνική πολιτική που βιώνω στο σβέρκο μου αρχίζει να με βαραίνει περισσότερο και από ζυγό γαϊδάρου!

Η ΔΕΗ μου λένε θα με τιμήσει για την χαμηλή μου οικιακή κατανάλωση με αύξηση 11%!

Τα μέσα μαζικής μεταφοράς θα με τιμήσουν για την προτίμησή μου σε αυτά, με την συνακόλουθη μείωση των ρύπων και του κυκλοφοριακού, με αύξηση 50% στα εισιτήρια των μέσων σταθερής τροχιάς (ΗΣΑΠ, ΜΕΤΡΟ)!!

Η τιμή του πετρελαίου θέρμανσης, θα τιμήσει την εντιμότητά μου -στον βαθμό που δεν θερμαίνω με αυτόν τον τύπο καυσίμου το νερό της πισίνας μου- με την εξομοίωσή της με την αντίστοιχη του πετρελαίου κίνησης, ήτοι αύξηση έως 100%!!!

Και μετά απ' όλα αυτά έχω να προσμετρήσω στα οφέλη μου από την κυβερνητική κοινωνική πολιτική:
  • τη νιοστή αύξηση του ΦΠΑ
  • τον διπλασιασμό του κόστους καυσίμων κίνησης μέσα σε ένα έτος
  • το πιστοποιητικό ενεργειακής απόδοσης
  • και ό,τι άλλο ευφάνταστο μπορεί να συλλάβει ο νους κάποιου/ας κατά τη διάρκεια αερόβιας άσκησης σε πριβέ γυμναστήριο, όταν δεν κουρεύεται βέβαια σε πριβέ αίθουσα ακριβού κομμωτηρίου του Π. Ψυχικού..
13.Σεπ.2010 Δεν θα υπάρξουν επιβαρύνσεις για χαμηλά και μεσαία στρώματα από τα τιμολόγια της ΔΕΗ, διαβεβαίωσε ο Πρωθυπουργός από τη ΔΕΘ, ενώ από την πλευρά του το υπουργείο Περιβάλλοντος Ενέργειας αναφέρει σε ανακοίνωσή του ότι δεν αυξάνονται τα τιμολόγια της ΔΕΗ ως το τέλος του 2010. Αφήνει ωστόσο ανοικτό το ενδεχόμενο για αυξήσεις από το 2011για τις οποίες θα επιχειρηθεί σύμφωνα με τις πληροφορίες να είναι όσο το δυνατόν μικρότερες, ειδικά στις μικρές καταναλώσεις. reporter.grenergypress.gr
07.Οκτ.2010 «Παρά τις νέες διορθώσεις της Eurostat, θα κατακτήσουμε τους στόχους που θέσαμε φέτος για το έλλειμμα και δεν θα χρειαστεί να πάρουμε μέτρα που θα επιβαρύνουν περαιτέρω τον Έλληνα πολίτη», είπε ο πρωθυπουργός μιλώντας στην Κ.Ο. του κόμματός του. aegean-news.grnewsit.grimerisia.gr
Υ.Γ. για να μην φανώ με την σειρά μου αγνώμων, υπόσχομαι να σας τιμήσω με την παρουσία μου στην επόμενη εκλογική διαδικασία. Μέχρι τότε.. καλή χρονιά.. (να έχω)!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου