Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

Ο δεκάλογος του ΝΕΟΥ Δικαστικού Αντιπροσώπου

Photo: liberalstreetfighter.com
Όπως σε κάθε δραστηριότητα στην ζωή, υπάρχουν
πράγματα που προτείνεται να κάνεις και κάποια άλλα που
οφείλεις να αποφύγεις, έτσι και οι πρωτοδιορισθέντες
Δικαστικοί Αντιπρόσωποι, νιώθουν ήδη το άγχος της
εκλογικής διαδικασίας να βαραίνει το στομάχι τους.

Τον ρόλο του παυσίπονου σκευάσματος έρχεται να
διαδραματίσει ο δεκάλογος του Νέου Δικαστικού
Αντιπροσώπου. Δέκα πράγματα που καταγράφηκαν με
γνώμονα την ασφάλεια και όχι την μείωση του χρόνου ή της
προσπάθειας που θα απαιτηθεί. Το τελευταίο θα
επιτυγχάνεται σταδιακά μέσα από την απόκτηση της σχετικής
εμπειρίας.
Με ευχές για ομαλή και απρόσκοπτη εκλογική διαδικασία σε όλους τους εμπλεκόμενους..

  1. Επιλέγω με μεγάλη προσοχή τον ή τους γραμματείς που θα πάρω μαζί μου. Προτιμώ ανθρώπους έμπιστους με σχετική εμπειρία.
  2. Μελετώ μεθοδικά τον Πρακτικό οδηγό του Δικαστικού Αντιπροσώπου (βιβλιαράκι) και το λοιπό συναφές υλικό που έχω συγκεντρώσει. Φροντίζω από την προηγούμενη να έχω γραμμένα και συμπληρωμένα όλα τα απαραίτητα εκλογικά έντυπα. Δεν αφήνω τίποτε σε εκκρεμότητα για την ημέρα των εκλογών. Θα με αγχώσει ή/και κουράσει με αποτέλεσμα να αυξηθεί δραματικά η πιθανότητα λάθους και συνακόλουθης καθυστέρησης.
  3. Θυμάμαι να πάρω μαζί μου αναπτήρα για το βουλοκέρι καθώς και αντισηπτικό και υγρό σαπούνι για τα χέρια.
  4. Την ημέρα των εκλογών φωνάζω λίγο στην αρχή για να διευκολυνθώ στη συνέχεια. Δείχνω από τα πρώτα λεπτά ποιος θα είναι το αφεντικό για το υπόλοιπο της ημέρας. Δεν επιτρέπω να γίνει αντιληπτό από τους εκπροσώπους των κομμάτων του τμήματός μου ότι είναι η πρώτη μου εκλογική διαδικασία. Θα τους ανοίξει η όρεξη!!
  5. Δεν επιτρέπω -κατά κανόνα- να μπει κανείς ψηφοφόρος στο εκλογικό τμήμα εάν δεν είμαι έτοιμος να τον υποδεχτώ. 
  6. Δεν αφήνω πουθενά και για κανένα λόγο την σφραγίδα μου. Ακόμη και στην τουαλέτα, την παίρνω μαζί μου.
  7. Δεν ζητάω εύκολα βοήθεια από τα όμορα εκλογικά τμήματα. Πιο εύκολα να μπερδευτώ παρά να βρω απαντήσεις. Ό,τι χρειάζομαι είναι καταγεγραμμένο στο έντυπο υλικό που έχω παραλάβει. Δεν διστάζω να ζητήσω συγγνώμη προκειμένου να συμβουλευτώ το βιβλιαράκι (το οποίο και υποτίθεται έχω ήδη διαβάσει προσεκτικά).
  8. Φροντίζω τα πακέτα με τα ψηφοδέλτια να τοποθετηθούν με την σειρά που αναφέρονται στην προκήρυξη και τα μέλη της εφορευτικής επιτροπής που θα τα ετοιμάζουν να ξεκινούν κάθε φορά από διαφορετικό συνδυασμό, προς αποφυγή παρεξηγήσεων. Στην περίπτωση που τελειώσουν νωρίς τα ψηφοδέλτια μικρών συνδυασμών, ανακτώ μέρος αυτών από τις σακούλες απορριμάτων, με την βοήθεια της επιτροπής.
  9. Ζητώ ευγενικά από τους εκλογείς να μου επιδεικνύουν τον φάκελο από την σφραγισμένη πλευρά πριν τον ρίξουν στην κάλπη. Έτσι θα μπορώ να διαπιστώσω εάν φέρει την δική μου μονογραφή. Στην απευκταία περίπτωση κατά την οποία ο φάκελος φέρει υπογραφή τρίτου, υπάρχει πρόβλημα. Είναι πολύ πιθανό ο ψηφοφόρος να κρύβει πάνω του τον άδειο φάκελο, που παρέλαβε με την είσοδό του, με σκοπό να τον βγάλει εκτός εκλογικού τμήματος. Του απαγορεύω την έξοδο μέχρι να καταφθάσει αστυνομικό όργανο για να τον ερευνήσει.
  10. Κατά τη διάρκεια της καταμέτρησης δεν αφήνω για κανένα λόγο να πλησιάσουν τα ψηφοδέλτια οι εκπρόσωποι των κομμάτων. Προτιμώ να καθυστερήσω τα αποτελέσματα και τον ταχυδρόμο λίγο παραπάνω, παρά να εκτεθώ σε κίνδυνο. Από μακριά και αγαπημένοι!
Υ.Γ. Όπως κάθε χρονιά, έτσι και φέτος, στον ιστοχώρο του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών βρίσκεται συγκεντρωμένο σχετικό βοηθητικό υλικό, μεταξύ αυτού και ο Πρακτικός Οδηγός του Δικαστικού Αντιπροσώπου στις Δημοτικές και Περιφερειακές εκλογές της 7ης Νοεμβρίου 2010 σε ηλεκτρονική μορφή (pdf).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου