Πολλές είναι οι φορές που συναντάμε γραφειοκρατικές αγκυλώσεις σε μεγάλους οργανισμούς, κάνοντάς μας να απορούμε για το αν ανήκουν στον ιδιωτικό ή στον δημόσιο τομέα.
Ωστόσο, το τέρας της γραφειοκρατίας και τα παράδοξα που το συνοδεύουν έχουν να κάνουν περισσότερο με το μέγεθος (ω, ναι κι εδώ το μέγεθος μετράει) της εταιρείας, παρά με το ιδιοκτησιακό καθεστώς του πλειοψηφικού πακέτου και τον έλεγχο του μάνατζμεντ.
Εσχάτως, ο ΟΤΕ διαφήμισε μια προσφορά για το πακέτο inernet+ομιλία (double play). Με κάθε αγορά της εν λόγω υπηρεσίας προσφέρει ως δώρο ένα portable digital HD media player (δηλ. ένα σύγχρονο τζουκ μποξ) με μεγάλη σχετικά χωρητικότητα (320GB).
Προϋπόθεση για την αγορά και την συνακόλουθη παραλαβή του δώρου που την συνοδεύει, είναι η ανάληψη εκ μέρους του καταναλωτή της υποχρέωσης 12μηνης παραμονής στην υπηρεσία. Ως εδώ καλά. Η προσφορά όμως αφορά μόνο στους νέους πελάτες. Τι γίνεται με τους υφιστάμενους που έχουν υπερκαλύψει το 12μηνο και μπορούν να φύγουν από τον ΟΤΕ όποτε το θελήσουν?
Το λογικό θα ήταν να συμμετέχουν κι εκείνοι στην προσφορά με την ανανέωση του συμβολαίου τους για το απαραίτητο χρονικό διάστημα.
Μετά λύπης διαπιστώσαμε, μετά από πολλαπλή τηλεφωνική επικοινωνία, ότι για παλαιούς πελάτες δεν ισχύει το δώρο ακόμη κι αν ανανεώσουν το συμβόλαιό τους. Οι ευγενικοί άνθρωποι πίσω από τα τηλέφωνα αντιλαμβανόμενοι και οι ίδιοι το παράδοξο, πρότειναν ως μοναδική λύση την διακοπή της συνεργασίας και την ταυτόχρονη αίτηση επανένταξης σε αυτήν, ως νέοι πελάτες!
Η αδυναμία δηλαδή της διοίκησης να προβλέψει το αυτονόητο, οδηγεί τον οργανισμό σε κοστοβόρα ημίμετρα και τους πελάτες του σε απόγνωση!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου