Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

Εμπειρία CONN-X OTE

Έρχονται στιγμές στη ζωή μας που νιώθουμε ότι οφείλουμε να αναθεωρήσουμε κάποιες απόψεις και στάσεις μας.

Για αρκετούς, οι υπηρεσίες του ΟΤΕ, υπήρξαν συνδεδεμένες με άσχημες καταναλωτικές εμπειρίες. Καθυστερήσεις, δυσκολίες επικοινωνίας κ.α. βρίσκονταν σε ημερήσια διάταξη.

Προσωπικά, χρειάστηκε όλα τα παραπάνω να τα αναθεωρήσω! Και μάλιστα μέσα σε μια εβδομάδα..

Συνδρομητής της Forthnet με σύνδεση ίντερνετ έως 24 και στον ΟΤΕ με ISDN για το οικιακό τηλέφωνο. Όσες φορές χρειάστηκε, κατά τα χρόνια συνεργασίας, να επικοινωνήσω με την Forthnet, δεινοπάθησα. Στην κυριολεξία! Υπήρξε φορά που περίμενα στην αναμονή της τεχνικής εξυπηρέτησης ίσως και πάνω από μία ώρα! Και μάλιστα θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι από κάποιο διάστημα αναμονής και μετά κοβόταν η τηλεφωνική σύνδεση με ένα μήνυμα του τύπου "Λυπούμαστε, όλοι οι εκπρόσωποί μας είναι απασχολημένοι. Παρακαλώ δοκιμάστε ξανά αργότερα..". Υποθέτω ότι το έκαναν καθαρά για στατιστικούς λόγους. Για να μην ανεβαίνει ο μέσος χρόνος αναμονής ανά κλήση και πληγεί η εικόνα της επιχείρησης προς τα έξω. Το ευτύχημα ήταν ότι μέσα σε 2 περίπου χρόνια τους χρειάστηκα ελάχιστες φορές (περίπου 2 ανά έτος).

Όταν βρέθηκα να επανεξετάζω τα τηλεπικοινωνιακά κόστη, έκρινα ότι στην περίπτωσή μου συνέφερε να επανέλθω στον ΟΤΕ με λύση CONN-X24. Δεν το κρύβω ότι με βαριά καρδιά έκανα αίτηση για την αλλαγή παρόχου. Το φοβόμουν πολύ, δεν ήξερα τι θα συναντήσω. Είχα μείνει στην εποχή που έψαχνες με το κιάλι άνθρωπο να συνεννοηθείς.

Κι όμως, καμία απολύτως σχέση με αυτό που πίστευα!

Μέσα σε μια εβδομάδα, επικοινώνησαν οργανωμένα μαζί μου (τόσο με φωνητικές κλήσεις όσο και με text SMS) περισσότεροι από 3 άνθρωποι. Ο καθένας στο δικό του κομμάτι. Όμορφα και τακτοποιημένα. Άλλος σου έδινε το username, άλλος το password και άλλος σε ενημέρωνε για την ταχυδρομική αποστολή του εξοπλισμού. Όταν δε τους είπα ότι αντιμετωπίζω πρόβλημα με χαμηλή ταχύτητα στο ίντερνετ [1], λες και το πήραν προσωπικά έκαναν!

Μέσα σε 24 ώρες είχα μιλήσει με άλλους 3 ανθρώπους. Είχαν κάνει reset στη γραμμή και διάγνωση θορύβου από την πρώτη μέρα. Τη δεύτερη πέρασαν την βλάβη στο ψηφιακό τους κέντρο κι από εκεί έτρεξαν διαγνωστικά εργαλεία και την επιβεβαίωσαν. Αφού είδαν ότι δεν λύνεται εύκολα το θέμα, επικοινώνησαν να με ρωτήσουν αν θέλω να μου στείλουν τεχνικό!! Και σε 2' από την θετική απάντησή μου, ο τεχνικός ήταν στο κινητό μου τηλέφωνο να μου επιβεβαιώνει ραντεβού για την επομένη μέρα!!! Τι να πει κανείς? Έμεινα με το στόμα ανοικτό..

Τολμώ να ξαναπώ τίποτα για τον ΟΤΕ..?

______________________
[1] Κάποια στιγμή, η ταχύτητα στο δίκτυο, όπως αποτυπώνονταν στην σελίδα του μόντεμ, έπεσε σημαντικά. Από 14Mbps στις καλές εποχές έφθασε στα 4,5Mbps..

1 σχόλιο: