Φωτό: sfedona.gr |
Στο Βραχάτι Κορινθίας, όπου διαμένει, επέλεξε ως συνηθίζει τα τελευταία χρόνια να γιορτάσει τα γενέθλιά του ο Μίκης Θεοδωράκης.
Στα πλαίσια του εορτασμού, το περασμένο Σαββατόβραδο, η ομώνυμη ορχήστρα με τη συμμετοχή φίλων καλλιτεχνών (όπως η Σοφία Παπάζογλου, Κατερίνα Παπουτσάκη, Παναγιώτη Πετράκη και ενός Σύριου καλλιτέχνη το όνομα του οποίου δε συγκράτησα) παρέθεσε ανοικτή για το κοινό συναυλία στην κεντρική παραλία του Βραχατίου, την οποία και παρακολούθησαν περί τους 1000 θεατές.
Στα πλαίσια του εορτασμού, το περασμένο Σαββατόβραδο, η ομώνυμη ορχήστρα με τη συμμετοχή φίλων καλλιτεχνών (όπως η Σοφία Παπάζογλου, Κατερίνα Παπουτσάκη, Παναγιώτη Πετράκη και ενός Σύριου καλλιτέχνη το όνομα του οποίου δε συγκράτησα) παρέθεσε ανοικτή για το κοινό συναυλία στην κεντρική παραλία του Βραχατίου, την οποία και παρακολούθησαν περί τους 1000 θεατές.
Τα πλαστικά καθίσματα που είχαν στηθεί για το σκοπό αυτό στην τεράστια παραλία, δεν στάθηκαν ικανά να καλύψουν τις ανάγκες φιλοξενίας των προσερχομένων. Χρειάστηκε να επιστρατευτούν οι ξαπλώστρες παρακείμενων παραλιακών καφετεριών, ενώ δεν έλειψαν και κάποιες μικροεντάσεις (είτε από υπαλλήλους καταστημάτων που έσπευδαν να ανακτήσουν κάποιες από αυτές είτε από επισκέπτες που έσπευδαν να διασφαλίσουν μια πολυπόθητη θέση πάνω στο λεπτό βότσαλο), οι οποίες όμως δεν ήταν αρκετές για να χαλάσουν την κρατούσα θετική διάθεση.
Η συναυλία ξεκίνησε με 40λεπτη περίπου καθυστέρηση, χωρίς χαιρετισμό του εορτάζοντα ή κάποιου εκπροσώπου του κινήματος ανεξάρτητων πολιτών "Σπίθα". Αντί αυτού προλόγισε η οικεία δημοτική αρχή.
Η βραδιά ήταν ιδανική για μουσικά ακούσματα |
Η βραδιά ήταν ιδανική για μουσικά ακούσματα. Ο ήχος από τα κύματα και η δροσερή αύρα έρχονταν να πλαισιώσουν αρμονικά τη φωτισμένη σκηνή κάτω από τον έναστρο ουρανό. Μοναδική παραφωνία οι υπαίθριοι πωλητές χημικών φωτών, βραχιολιών χαντρών και καθρεπτών (ένας εκ των οποίων μάλιστα μιλούσε ελληνικά!).
Εντύπωση προκάλεσε η παραδοχή από τον Δήμαρχο της αναγκαιότητας εμπλοκής χορηγών για την υλοποίηση της εκδήλωσης, τους οποίους δε και ευχαρίστησε δημόσια.
Ακόμη μεγαλύτερη εντύπωση όμως προκάλεσε το γεγονός ότι μεταξύ των εταιρειών που συνέδραμαν οικονομικά, ήταν η Μότορ Όιλ και η Ιντεραμέρικαν. Από τη μία έχουμε επιλογή επιχειρηματικών μεγεθών που δείχνουν ασύμβατα με το επαναστατικό και αγωνιστικό περιεχόμενο του μουσικού (και πολιτικού εσχάτως) βίου του καλλιτέχνη και από την άλλη παρατηρούμε την παντελή απουσία τοπικών επιχειρήσεων (π.χ. ενδιαίτησης) οι οποίες και ευνοήθηκαν από την αυξημένη προσέλευση του κόσμου εξαιτίας του γεγονότος.
Υ.Γ. Να είμαστε όλοι γεροί να παραβρεθούμε και του χρόνου..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου